Відділ продажу:

+38 (048) 752-93-51

Забудовник:

+38 (048) 234-81-73

Інтерв’ю с менеджером продажів

June 18, 2020

Друзі!

Пропонуємо вашій увазі продовження нашої рубрики «Інтерв’ю з менеджером»!

Аліса – наш менеджер, з яким хочеться дізнаватися не тільки тонкощі вибору нерухомості, але й годинами вести світські бесіди про мистецтво, економіку, освіту тощо. Вона дивує всіх не лише красою і молодістю, а й мудрістю.

З Алісою поговорили про вибір професії, про реалізацію молодого фахівця, про будні, клієнтів та саморозвиток. Бажаємо приємного знайомства!

АЛІСА, ЧОМУ ВИ ОБРАЛИ ПРОФЕСІЮ SALES MANAGER В КОМПАНІЇ «ГЕФЕСТ»?

На вибір моєї професії вплинули сімейні традиції, якщо можна так сказати.

Моя родина займається продажами нерухомості, тому я з дитинства знайома з відмінностями бетонної стіни від газобетонної. *посміхається*

А далі я самостійно почала цікавитись ринком нерухомості, особливо новими будинками, і отримувати досвід продажів. В період, коли я закінчувала навчання і розглядала можливості для працевлаштування, мою увагу привернула будівельна компанія «Гефест».

Мене підкорила естетичність і індивідуальність кожного проекту, і я вирішила, що хочу стати частиною саме цієї компанії.

ВИ ПАМ’ЯТАЄТЕ ЯКИМ БУВ ВАШ ПЕРШИЙ ПОКАЗ?

Мій перший показ? *замислюється*

Він проходив у ЖК «Корфу», який розташований на 10-й станції Великого Фонтану. Я показувала клієнтам квартиру, але сама у ній ще не була.

Але, це не вплинуло на моє знання справи і повної впевненості у ній. Я намагалася розібратися, як до неї потрапити, і подумки обмірковувала схему «тут направо повернути, а тут – наліво».

Сподіваюся, що діяла тоді професійно. А вони (*клієнти) тільки питали із захватом: «Як ви тут не плутаєтесь?». *посміхається*

ЦЕ ЧУДОВО. ОСЬ МИ І ДІЗНАЛИСЯ ВАШУ СУПЕРЗДІБНІСТЬ.

ЩО НАДИХАЄ ВАС В РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ?

Мене надихають посмішки на обличчях людей, коли вони купують квартиру. Моменти, коли ми потрапляємо у неї, і вони насолоджуються видом з вікон, обговорюють розташування меблів, розуміючи, що зробили правильний вибір.

ЯКИМ ПРИНЦИПОМ ВИ КЕРУЄТЕСЬ ПРИ РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ? ЯК ДОПОМОГАЄТЕ ЇМ ВИЗНАЧИТИСЯ?

Мій головний принцип – це індивідуальний підхід.

Кожен міркує по-різному, купує для різних цілей, керуючись різними принципами. Тому важливо вислухати клієнта, зібрати всі його побажання і запропонувати найкращі квартири.

Здебільшого клієнту допомагає повна візуалізація його квартири. Так, людина бачить не тільки план, а й пропозиції з планування і дизайну інтер’єру.

Якщо є можливість, завжди пропоную клієнту відвідати об’єкт, тоді клієнт безсумнівно закохується в наші будинки.

СКАЖІТЬ, З ТОГО ЧАСУ, КОЛИ ВИ ТІЛЬКИ ПОЧАЛИ ПРАЦЮВАТИ І ДО СЬОГОДНЯШНЬОГО ДНЯ, ПОБАЖАННЯ ВАШИХ КЛІЄНТІВ ЯКОСЬ ЗМІНИЛИСЯ?

ЯКУ НЕРУХОМІСТЬ ЗАРАЗ КУПУЮТЬ БІЛЬШ ОХОЧЕ?

Клієнти стали більш вимогливими. Чимало з них стали більш чітко розуміти, що конкретно бажають. З одного боку, це спрощує завдання, а з іншого – доводиться багато працювати із запереченнями.

Що стосується запитів. В нас є великий вибір квартир-студій. Зараз клієнти стали більш лояльно ставитися до цього виду житла, завдяки сучасним дизайн-проектам.

АЛІСО, РОЗКАЖІТЬ, ЩО ПРИВАБЛЮЄ ОСОБИСТО ВАС В БУДИНКАХ БК «ГЕФЕСТ»?

Будинки привабливі їхньою архітектурою і дизайном, високою якістю матеріалів, завдяки яким, будинки БК «Гефест» довговічні.

І тим, що мають чудове розташування. Це говорить про те, що компанія дбає не тільки про якість будівництва, але й про те, щоб люди жили в комфортному районі.

ЯКИМ ВИ УЯВЛЯЄТЕ ІДЕАЛЬНОГО КЛІЄНТА?

Для мене немає такого критерію.

Як тільки клієнт переступає поріг відділу продажів, або телефонує, він довіряється мені і моїм рекомендаціям, а довіра – це ідеал будь-яких взаємин.

ЦЕ ДУЖЕ МУДРИЙ ПІДХІД.

РОЗКАЖІТЬ, ЧИ ВИНИКАЛИ У ВАС СМІШНІ СИТУАЦІЇ ПІД ЧАС РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ?

Смішна ситуація виникає щоразу, коли клієнти думають, що я тільки закінчила школу, бо я виглядаю доволі молодо.

Проте мій підхід до клієнтів досить усвідомлений і, завдяки моїй уважності до них, я отримую максимальну лояльність до себе і до компанії.

ДОБРЕ, ЩО ВИ СТАВИТЕСЯ ДО ЦЬОГО З РОЗУМІННЯМ.

БО, ЯКЩО ПЕРЕФРАЗУВАТИ ДОРІАНА ГРЕЯ, ТО НЕМАЄ НІЧОГО НЕМОЖЛИВОГО ДЛЯ ТИХ, ХТО ВОЛОДІЄ ЗНАННЯМИ, МОЛОДІСТЮ ТА ПОЧУТТЯМ ГУМОРУ.

АЛІСО, МИ З ВАМИ СЬОГОДНІ БАГАТО ГОВОРИМО ПРО РОБОТУ. ДАВАЙТЕ ТРОХИ ЗМІНИМО РАКУРС БЕСІДИ І ПОЗНАЙОМИМО НАШИХ ПІДПИСНИКІВ З ВАМИ НЕ ТІЛЬКИ ЯК З ПРОФЕСІОНАЛОМ, АЛЕ Й ЯК З БАГАТОСТОРОННЬЮ ОСОБИСТІСТЮ.

ІСНУЄ ДУМКА, ЩО КОЛИ ХОБІ СТАЄ РОБОТОЮ, ТОДІ ЛЮДИНА НАЙБІЛЬШ ЩАСЛИВА І ОТРИМУЄ СПРАВЖНЮ НАСОЛОДУ.

ЧИ ЗГОДНІ ВИ З ЦИМ?
І ЯКЕ ВАШЕ ЗАХОПЛЕННЯ ДОПОМАГАЄ ВАМ У РОБОТІ?

Погоджусь на 100%. Це неймовірна вдача займатися тим, що подобається, бо робота займає 50% нашого життя, то чи можна витрачати час на справу, яка не подобається?

Я люблю займатися спортом, тому піднятися декілька разів на день на 20-й поверх інколи замінює мені фізичну активність, це чудово коли робота полягає не тільки у сидячому образі життя.

Спілкування з людьми – це невід’ємна частина мене. Я люблю бути корисною, як правило з клієнтами мимоволі переходиш на теми, які стосуються не тільки квартир, а й питань економіки, політики, системи освіти тощо. *посміхається*

АЛІСО, ЯК КАЖУТЬ: «РОЗУМ – ОСЬ, ЩО ЗАРАЗ МОДНО»

ВАШЕ ЖИТТЄВЕ КРЕДО?

Будь собою і люди до тебе потягнуться! *посміхається*.

ЯК ВИ ГАДАЄТЕ, ЯКОЮ БУДЕ КОМПАНІЯ «ГЕФЕСТ» ЧЕРЕЗ 5 РОКІВ?

Компанія без сумніву повинна отримати нагороду за найгарніші архітектурні проекти в Одесі.

Компанія «Гефест» прогресивна, втілює не тільки проекти комерційної і житлової нерухомості, а й соціальні. Як Грецький парк, наприклад.

Компанія прагне залишити тут свою історію. І це є важливим показником довготривалого успіху і процвітання.

І НАОСТАНОК. ЩО ПОБАЖАЛИ БИ СОБІ 10 РОКІВ ТОМУ?

Я побажала би собі багато подорожувати, займатися тим, що люблю і завжди йти вперед й розвиватися!

Намагаюсь слідувати плану і зараз. *посміхається*

Алісо, дякуємо за інтерв’ю! Ви дуже щирий і змістовний співрозмовник. Бажаємо Вам приємно дивувати своїх клієнтів, як і нас, своєю сердечністю, мудрістю і красою!